Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Σχέδιο Προώθησης Κατανάλωσης Φρούτων στα Σχολεία

« Για το σχολικό έτος 2012-2013 υλοποιείται σχέδιο προώθησης της κατανάλωσης φρούτων στα σχολεία με σκοπό την σταθερή αύξηση του μεριδίου των οπωροκηπευτικών στο διαιτολόγιο των παιδιών κατά το στάδιο στο οποίο διαμορφώνονται οι διατροφικές τους συνήθειες με συνέπεια τη βελτίωσή τους και τη μείωση των ποσοστών της παιδικής παχυσαρκίας και την ανατροπή της φθίνουσας κατανάλωσης οπωροκηπευτικών.

 Κατά το τρέχον σχολικό έτος Το «Σχέδιο προώθησης της κατανάλωσης φρούτων στα σχολεία» υλοποιείται στους μαθητές των δημόσιων και ιδιωτικών δημοτικών σχολείων των Περιφερειών Ηπείρου, Θεσσαλίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Δυτικής Μακεδονίας, Βορείου Αιγαίου, Δυτικής Ελλάδας, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, Νοτίου Αιγαίου, Πελοποννήσου και στις Περιφερειακές Ενότητες Κιλκίς, Πέλλας, Ημαθίας, Πιερίας, Σερρών, Χαλκιδικής, Βοιωτίας, Ευβοίας, Ευρυτανίας, Φθιώτιδας και Φωκίδας.
 Το πλήθος των δικαιούχων μαθητών, για το έτος 2012-2013, ανέρχεται περίπου σε 347.000.

Τα προς διανομή προϊόντα είναι πορτοκάλι, μήλο, αχλάδι και φρουτοσαλάτα σε φυσικό χυμό φρούτων και οι μερίδες που προσφέρονται ανέρχονται σε 31 για κάθε μαθητή. »
  • ΚΥΑ 726/147829/14-02-2012 (ΦΕΚ 610 Β/2012)  "Αναγκαία συμπληρωματικά μέτρα σχετικά μετ ην υλοποίηση του σχεδίου προώθησης της κατανάλωσης φρούτων στα σχολεία, (ΦΕΚ 610 Β/2012).
  • ΚΥΑ 2969/80478/20-07-2012 "Καθορισμός περιοχών υλοποίησης του σχεδίου προώθησης της κατανάλωσης φρούτων στα σχολεία για το σχολικό έτος 2012-2013, (ΦΕΚ 2169 Β/2012).
  • ΥΑ 3083/83022/31-07-2012 "Καθορισμός διαδικασίας ελέγχων και δικαιολογητικών πληρωμής για το σχέδιο προώθησης της της κατανάλωσης φρούτων στα σχολεία για το σχολικό έτος 2012-2013, (ΦΕΚ 2225 Β/2012).
  • ΥΑ 1033/19291/14-02-2013 "Κατακύρωση αποτελέσματος στο διαγωνισμό για την ανάδειξη φορέα εκτέλεσης του σχεδίου προώθησης της κατανάλωσης φρούτων στα σχολεία για το σχολικό έτος 2012-2013.
Τελευταία Ενημέρωση: Παρασκευή, 05 Απρίλιος 2013 08:20 - minagric.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ