Τρίτη 3 Μαΐου 2011

ΑΣΕΠ 2012 - ΟΙ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ


Τα Νέα, άρθρο του Χρήστου Κάτσικα xkatsikas@xkatsikas.gr
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Τρίτη 3 Μαΐου 2011
   
ΜΕ ΔΥΟ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ του το υπουργείο Παιδείας ανοίγει τον δρόµο για τον νέο διαγωνισµό του ΑΣΕΠ που αναµένεται να πραγµατοποιηθεί το 2012.
Από τις 20 Απριλίου και µέχρι το τέλος του σχολικού έτους το υπουργείο Παιδείας καλεί τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθµιαςκαι Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης να καταχωρίσουν τη φετινή προϋπηρεσία των αναπληρωτών και ωροµισθίων εκπαιδευτικών για να χρησιµοποιηθεί για τους τελικούς πίνακες του επερχόµενου διαγωνισµού του ΑΣΕΠ (7ος κατά σειρά).
Παράλληλα τουπουργείο Παιδείας ανάβει το πράσινο φως στα Πανεπιστήµια για την κατάρτιση Προγραµµάτων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, που σύµφωνα µε τον ν. 3848/2010 είναι αναγκαία προϋπόθεση διορισµού στη δηµόσια Πρωτοβάθµια και Δευτεροβάθµια Εκπαίδευση. «ΤΑ ΝΕΑ» παρουσιάζουν όλα τα νέα δεδοµένα για τους όρους πρόσληψης εκπαιδευτικών µέσω του διαγωνισµού του ΑΣΕΠ, έτσι ώστε οι δεκάδες χιλιάδες φοιτητές και πτυχιούχοι των παιδαγωγικών και καθηγητικών σχολών να γνωρίζουν τις προϋποθέσεις διορισµού τους στη σχολική εκπαίδευση.

Αναγκαίο το πιστοποιητικό επάρκειας
 ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Παιδείας προχωρά στην καταχώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και ωροµισθίων εκπαιδευτικών του διδακτικού έτους 2010-2011.
Το ολοκληρωµένο πληροφοριακό σύστηµα διαχείρισης προσωπικού ΠΕ και ΔΕέχει ήδη τεθεί σε λειτουργία για την καταχώριση των στοιχείων πρόσληψης των αναπληρωτών και ωροµισθίων εκπαιδευτικών οι οποίοι προσελήφθησαν κατά το διδακτικό έτος 2010-2011. Οι ηµεροµηνίες καταχώρισης ορίζονται από την Τετάρτη 20 Απριλίου έως το τέλος του διδακτικού έτους. Επισηµαίνεται ότι σύµφωνα µε τον νόµο 3848/2010 οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ισχύουν έχουν πάψει να τροφοδοτούνται µε νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από την 1η Ιουλίου 2010 και ισχύουν µέχρι την κατάρτιση των πινάκων που θα δηµιουργηθούν από τα αποτελέσµατα του νέου διαγωνισµού του ΑΣΕΠ (7ος).
Προϋπηρεσία που έχει αποκτηθεί µετά την 1η Σεπτεµβρίου 2010 λαµβάνεται υπόψη για τους τελικούς πίνακες του διαγωνισµού του ΑΣΕΠ.
ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ παιδαγωγικής επάρκειας, µεβάση τονν. 38/48/2010 η πιστοποιηµένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια είναι αναγκαία προϋπόθεση διορισµού στη δηµόσια Πρωτοβάθµια και Δευτεροβάθµια Εκπαίδευση. Στον διαγωνισµό αυτόν (7ος) όπωςκαι στον επόµενο που θα γίνει το 2014 δεν απαιτείται Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας, ούτε για τη συµµετοχή στον διαγωνισµό ούτε και για τον µόνιµο διορισµό. Με εγκύκλιό του το υπουργείο Παιδείας ανάβει το πράσινο φως στα πανεπιστήµια για την κατάρτιση Προγραµµάτων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας δίνοντας τις κατευθυντήριες γραµµές.
Σύµφωνα µε την πρόταση του υπουργείου Παιδείας το Πρόγραµµα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας µπορεί να συγκροτηθεί από 8-10 εξαµηνιαία µαθήµατα τα οποία θα αναπτυχθούν από τοπέµπτο έως και το τελευταίο εξάµηνο σπουδών. Το ειδικό Πρόγραµµα Σπουδών στις Επιστήµες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης είναι σκόπιµο να αποτελείται από δυο ενότητες µαθηµάτων :
(1) Την ενότητα των µαθηµάτων υποδοµής (για παράδειγµα Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, Ιστορία της Εκπαίδευσης, Συγκριτική Παιδαγωγική, Αναπτυξιακή Ψυχολογία, Εκπαιδευτική Ψυχολογία) και (2) την ενότητα των µαθηµάτων Ειδικής Διδακτικής (για παράδειγµα Διδακτική των Μαθηµατικών, της Ιστορίας, Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Παιδαγωγικές Εφαρµογές ειδικών αντικειµένων). Στην ενότητα αυτή εντάσσεται και πραγµατοποίηση Πρακτικής Ασκησης η οποία ενσωµατώνεται στο Πρόγραµµα µε βάση τις δυνατότητες των Πανεπιστηµίων. Η επιτυχής ολοκλήρω ση του Ειδικού Προγράµµατος Σπουδών οδηγεί στην απόκτηση Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας το οποίο, µαζί µε το βασικό πτυχίο ή δίπλωµα, επιτρέπει στον κάτοχό του συµµετοχή στον διαγωνισµό επιλογής εκπαιδευτικών Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης ή, πέραν των θεσµών τηςδηµόσιας εκπαίδευσης, σε άλλη θέση στην οποία απαιτούνται πιστοποιηµένα προσόντα εκπαιδευτικού.
Τα Πανεπιστήµια, αν οι απόφοιτοί τους επιθυµούν να εξασφαλίσουν ως επαγγελµατική προοπτικήαυτή του εκπαιδευτικού της Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης, οφείλουν να συγκροτήσουν Ειδική Επιστηµονική Επιτροπή (ΕΕΕ) η οποία θα αναλάβει τον σχεδιασµό και τη διεκπεραίωση των σχετικών διαδικασιών.
Παράλληλα τα Πανεπιστήµια µπορούν να επιλέξουν την υλοποίηση του Ειδικού Προγράµµατος µεµεθοδολογία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ή µε µεικτή εκπαιδευτική διαδικασία.

Καταχωρίζεται η προϋπηρεσία αναπληρωτών και ωροµισθίων
Σπουδές εξ αποστάσεως
Τα Πανεπιστήµια µπορούν να επιλέξουν την υλοποίηση του Ειδικού Προγράµµατος µε µεθοδολογία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ή µε µεικτή εκπαιδευτική διαδικασία

Πέντε αλλαγές στον διαγωνισµό
 ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ στο ΑΣΕΠ αναµένεται να δώσει την επόµενη περίοδο το υπουργείο Παιδείας για τη διοργάνωση και πραγµατοποίηση εντός του 2012 του 7ου κατά σειρά γενικού διαγωνισµού εκπαιδευτικών.
Πρόθεση του υπουργείου Παιδείαςείναι η προκήρυξη να εκδοθεί από το ΑΣΕΠστο β’ εξάµηνο του 2011, ώστε η γραπτή εξέταση ναγίνει το πρώτο τετράµηνο του 2012. Ωστόσο όλα, απ’ ό,τι φαίνεται, θα κριθούν µέχρι τον προσεχή Ιούνιο, όταν θα υπάρχει στο υπουργείο Παιδείας εικόνα για τον αριθµό των εκπαιδευτικών που θα υποβάλουν αίτηση για συνταξιοδότηση.
Σύµφωνα µε τις διατάξεις του άρθρου 11 του ν. 3833/2010, από την 1η Ιανουαρίου 2011 και µέχρι την 31η Δεκεµβρίου 2013, ο αριθµόςτων ετήσιων προσλήψεων και διορισµών του µόνιµου προσωπικού δεν µπορεί να είναι µεγαλύτερος συνολικά από τον λόγο ένα προς πέντε (µία πρόσληψη ανάπέντε αποχωρήσεις) στο σύνολο των φορέων. Οι αποχωρήσεις υπολογίζονται την 31η Δεκεµβρίου του αµέσως προηγούµενου έτους και αφορούν το σύνολο του έτους αυτού.
ΤΟ 2010 οι αιτήσεις συνταξιοδότησης εκπαιδευτικών ήταν συνολικά 11.466. Συγκεκριµένα, στηνΠρωτοβάθµια Εκπαίδευση ήταν 3.930 και στη Δευτεροβάθµια 7.536. Αυτό σηµαίνει ότιαπό τα Γυµνάσια, τα Λύκεια και τα ΕΠΑΛ- ΕΠΑΣ υπέβαλαν αίτησηπαραίτησης ένας στους εννέακαθηγητές. Η εκτίµησηπαραγόντων του υπουργείου Παιδείας είναι ότι την τριετία 2011-2013 θα συνταξιοδοτηθούν πάνω από 30.000 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης συνολικά, εκ των οποίων περίπου οι 20.000 θα συνταξιοδοτηθούν τη διετία 2012-2013. Αυτό σηµαίνει ότι µέσω του διαγωνισµού τουΑΣΕΠ θα χρειαστεί να καλυφθούν περίπου 4.000 θέσεις εκπαιδευτικών για τα σχολικά έτη 2012-2013 και 2013-2014.
Με πέντε σηµαντικές αλλαγές θαπραγµατοποιηθεί ο νέος διαγωνισµός των εκπαιδευτικών:
(α) Δεν θα υπάρχει στην προκήρυξη αριθµός προσφερόµενων θέσεων (β) Θα γίνουν ριζικές αλλαγές κυρίως σε σχέση µε την ύλη (γ) Η συµµετοχή σε αυτόντον διαγωνισµό (7ο) όπως και στον επόµενο του 2014 δεν θα απαιτεί Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης (δ) Θα διεξαχθεί ξεχωριστά ανάβαθµίδα, Πρωτοβάθµια και Δευτεροβάθµια (ε) Θα υπάρχουν νέοιόροι στη µοριοδότηση καιτην πρόσληψη Η πρόθεση του υπουργείου Παιδείας είναι ο νέος διαγωνισµός για τηνπρόσληψη εκπαιδευτικών να διεξαχθεί στις αρχές του 2012 και οι πρώτες προσλήψεις µέσω του διαγωνισµού να γίνουν τη σχολικήχρονιά 2012-2013.

Παραιτήθηκε ένας στους εννέα
από τα Γυµνάσια, τα Λύκεια και τα ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ υπέβαλαν αίτηση παραίτησης ένας στους εννέα καθηγητές

Οι διορισµοί µονίµων εκπαιδευτικών µετά το 2012
ΣΥΜΦΩΝΑ µε τη νέα νοµοθεσία, από το 2012-2013 οι κενές θέσεις εκπαιδευτικών και οι λειτουργικές ανάγκες της Πρωτοβάθµιας και της Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης θα καλύπτονται από όσους συγκεντρώνουν βαθµολογία πάνω από τη βάση στον διαγωνισµό του Ανώτατου Συµβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ). Το ΑΣΕΠ θα προκηρύσσει και θα διενεργεί κάθε δύοέτη διαγωνισµό για την κατάρτιση πίνακα κατάταξης εκπαιδευτικών κατά κλάδο και ειδικότητα µε σκοπό τον διορισµό ή την πρόσληψή τους στην Πρωτοβάθµια και τηΔευτεροβάθµια Εκπαίδευση, ύστερα από αίτηµατου υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευµάτων, το οποίο διαµορφώνεται ανάλογα µε τις εκπαιδευτικές ανάγκες. Τις σχολικές χρονιές 2012-2013και 2013-2014 οι προσλήψεις θα γίνουν µε βάση την επιτυχία στον διαγωνισµό των εκπαιδευτικών που σύµφωνα µε το υπουργείο Παιδείας θα πραγµατοποιηθεί το 2012. Στονδιαγωνισµό αυτόν (7ος κατάσειρά) όπως και στον επόµενο που θα γίνει το 2014 δεν απαιτείται Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας, ούτε για τη συµµετοχή στονδιαγωνισµό, ούτε και για τον µόνιµο διορισµό. Στο πλαίσιο αυτό, οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί πρέπει ναγνωρίζουν ότι τα πτυχία που θεωρείται ότι έχουν παιδαγωγική επάρκεια και δεν απαιτούν πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) µέχρι την περίοδο αυτή είναι τα παρακάτω:
(1) των τµηµάτων ΑΕΙ Παιδαγωγικού Νηπιαγωγών (και Ειδικής Αγωγής) - ΔηµοτικήςΕκπαίδευσης (και Ειδικής Αγωγής) - Επιστηµών της Αγωγήςή Επιστηµών Αγωγής ΠροδηµοτικήςΕκπαίδευσης ή Επιστηµών της Αγωγής Δηµοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστηµίου της Κύπρου - Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας - Φιλοσοφίας και Κοινωνικών Σπουδών.
(2) Σχολής νηπιαγωγών (3) Παιδαγωγικής ακαδηµίας (4) Διδακτορικό δίπλωµα ή µεταπτυχιακός τίτλος στις επιστήµες της αγωγής και  (5) Καθηγητικών Σχολών Σηµειώνεται ότι Καθηγητικές Σχολές κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 2, παρ. 5 τουν. 1894/1990 (ΦΕΚ 110 Α’),σύµφωνα µε τιςδιατάξεις του άρθρου 8, παρ. 2
του ν. 3194/2003 (ΦΕΚ 267/τ.Α’/20-11-2003), για τους διορισµούς εκπαιδευτικών και τις προσλήψειςαναπληρωτών και ωροµισθίων εκπαιδευτικών από το έτος 2004 και εφεξής, νοούνται ταπανεπιστηµιακά τµήµατα των οποίων οι πτυχιούχοι διορίζονται στην Πρωτοβάθµια και τη Δευτεροβάθµια Εκπαίδευση, σύµφωνα µε τα άρθρα 12, 13 και 14 του ν. 1566/1985 και το άρθρο 19, παρ. 1 του ν. 3699/2008, χωρίς την απαίτηση πρόσθετου πτυχίου ή πιστοποιητικού παιδαγωγικής κατάρτισης, σε θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ60 Νηπιαγωγών, ΠΕ61 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, ΠΕ70 Δασκάλων, ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ, και των κλάδων ΠΕ01 Θεολόγων, ΠΕ02 Φιλολόγων, ΠΕ03 Μαθηµατικών, ΠΕ04 Φυσικών, ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας, ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ07 Γερµανικής Γλώσσας, ΠΕ08 Καλλιτεχνικών Μαθηµάτων, ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, ΠΕ15 Οικιακής Οικονοµίας, ΠΕ16 Μουσικής (ΠΕ16.01, ΠΕ16.02 πτυχιούχων Πανεπιστηµίων), ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών, ΠΕ33 Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήµης (ΜΙΘΕ), ΠΕ34 Ιταλικής Γλώσσας, ΠΕ40 Ισπανικής Γλώσσας και του Τµήµατος Ψηφιακών Συστηµάτων του Πανεπιστηµίου Πειραιώς (ΠΕ19), καθώς και η Ανώτερη Σχολή Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (ΑΣΕΤΕΜ) της ΣΕΛΕΤΕ καιη Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ).
Βήµα βήµα οι µοριοδοτήσεις
 ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ γίνονται δεκτοί όσοι διαθέτουν τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισµού στην Πρωτοβάθµια ή Δευτεροβάθµια Εκπαίδευση σύµφωνα µε τις ισχύουσες διατάξεις, καθώς και πιστοποιηµένη παιδαγωγική καιδιδακτική επάρκεια (σύµφωνα καιπάλι µε τη νέα νοµοθεσία για τους δυο πρώτους διαγωνισµούς – 2012 και 2014 –δεν θα είναι απαραίτητο το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας).
Η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια πιστοποιείται:
(1) Με βεβαίωση περί επιτυχούς παρακολούθησης ειδικού προγράµµατος σπουδών τουλάχιστον εξαµηνιαίας διάρκειας, το οποίοπαρέχεται από τµήµα Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύµατος(ΑΕΙ) ή απόοµάδες συνεργαζόµενων τµηµάτων του ίδιου ή περισσότερων ΑΕΙ σε αποφοίτους τµηµάτων που έχουν τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισµού στην Πρωτοβάθµια ή Δευτεροβάθµια Εκπαίδευση σύµφωνα µε τις ισχύουσες διατάξεις. Tο πρόγραµµα αυτό καταρτίζεται µε απόφαση του οικείου ΑΕΙ, που εγκρίνεται από τον υπουργό Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευµάτων, ύστερα από γνώµη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, και αξιολογείται µετά το πρώτο έτος λειτουργίας του, εν συνεχεία δε κάθε τέσσερα έτη.
(2) Με την κατοχή πτυχίου τµήµατος ΑΕΙ, το πρόγραµµα σπουδών του οποίου εξασφαλίζειτην αναγκαία θεωρητική κατάρτιση και πρακτική εξάσκηση και οι απόφοιτοι του οποίου έχουν τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισµού στηνΠρωτοβάθµια ή Δευτεροβάθµια Εκπαίδευση σύµφωνα µε τις ισχύουσες διατάξεις. Το πρόγραµµα σπουδών αξιολογείται ως προς την εξασφάλιση της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας µετά το πρώτο έτος λειτουργίας του, εν συνεχεία δε κάθε τέσσερα έτη. Ως προς την εξασφάλιση της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας εκδίδεται διαπιστωτική απόφαση τουυπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευµάτων, ύστερα από γνώµη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
(3) Με την κατοχή πτυχίου παιδαγωγικών τµηµάτων ΑΕΙ.
δ) Με τηνκατοχή µεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ή διδακτορικού διπλώµατος στις επιστήµες της αγωγής.
(4) Με την κατοχή παιδαγωγικού πτυχίου της Παιδαγωγικής Τεχνικής Σχολής(ΠΑΤΕΣ.) ήτης Ανωτέρας ΣχολήςΕκπαιδευτικώνΤεχνολόγων Μηχανικών (ΑΣΕΤΕΜ) της πρώην Σχολής Εκπαιδευτικών ΛειτουργώνΕπαγγελµατικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης (ΣΕΛΕΤΕ) ή της ΑνώτατηςΣχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ).
ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύµατα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά εφόσον έχουν αναγνωριστεί ως ισότιµα και αντίστοιχα από τον Διεπιστηµονικό Οργανισµό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδηµαϊκών και Πληροφόρησης (ΔΟΑΤΑΠ) / Διαπανεπιστηµιακό Κέντρο Αναγνώρισης Τίτλων Σπουδών της Αλλοδαπής (ΔΙΚΑΤΣΑ) σύµφωνα µε τις οικείες διατάξεις. Οι µεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και τα διδακτορικά διπλώµαταπου χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύµατα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά εφόσον έχουν αναγνωριστεί ως ισότιµα από το ΔΟΑΤΑΠ σύµφωνα µετις οικείες διατάξεις και συνοδεύονται από βεβαίωσή του ότι το γνωστικό αντικείµενό τους εµπίπτει στις επιστήµες της αγωγής.
ΟΙ ΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ στον διαγωνισµό κατατάσσονται αρχικώς σε πίνακες κατά φθίνουσα σειρά βαθµολογίας κατά κλάδο και ειδικότητα, οι οποίοι καταρτίζονται καιελέγχονται από τοΑΣΕΠ, σύµφωνα µε τις ισχύουσεςδιατάξεις. Οιπίνακες δηµοσιοποιούνταισύµφωνα µε την ισχύουσα νοµοθεσία περί ΑΣΕΠ και αναρτώνται στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευµάτων και στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Ακολούθως καταρτίζονται, κατά φθίνουσα σειρά βαθµολογίας, οι πίνακες όσων συγκέντρωσαν τη βαθµολογική βάση, κατά κλάδο και ειδικότητα. Η συνολική βαθµολογία προκύπτει από τον µέσο όρο βαθµολογίας σε όλεςτις θεµατικέςενότητες. Η βαθµολογική βάσηεπιτυγχάνεται εφόσονο υποψήφιος συγκεντρώνει µέσο όρο βαθµολογίας τουλάχιστον πενήντα πέντε µονάδες µε βαθµολογική κλίµακα από το ένα έωςτο εκατό καιλαµβάνει τουλάχιστον πενήντα µονάδες σε κάθε θεµατική ενότητα.
Μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσµάτων τουδιαγωνισµού συντάσσονται από το ΑΣΕΠ, κατά κλάδο και ειδικότητα, οι τελικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικώνΠρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης (Πίνακες Επιλογής Εκπαιδευτικών για την Πρωτοβάθµια και Δευτεροβάθµια Εκπαίδευση – ΠΕΕΠΔΕ), στους οποίους εντάσσονται όσοι συγκέντρωσαν τη βαθµολογική βάση στον διαγωνισµό αυτόν ή σε τουλάχιστον έναν από τους δύο προηγούµενους διαγωνισµούς.
Η ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ των µετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις µονάδες που συγκέντρωσαν στον διαγωνισµό, από ακαδηµαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικών και από κοινωνικά κριτήρια (βλέπε πίνακα). Οι τελικοίπίνακες κατάταξης αναρτώνται στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ και του υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευµάτων, καθώς και στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, και ελέγχονται από τα αρµόδια τµήµατα τουΑΣΕΠ, αυτεπαγγέλτως ή ύστερα από ένσταση, η οποία ασκείται σε αποκλειστική προθεσµία δέκα ηµερών από την εποµένη της ανάρτησης στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ. Δεν αποτελεί λόγο ένστασης η αµφισβήτηση της ορθότητας της βαθµολογίας.

Στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας όλοι οι πίνακες
Η βάση
Η βαθµολογική βάση επιτυγχάνεται εφόσον ο υποψήφιος συγκεντρώνει µέσο όρο βαθµολογίας τουλάχιστον πενήντα πέντε µονάδες µε βαθµολογική κλίµακα από το ένα έως το εκατό και λαµβάνει τουλάχιστον πενήντα µονάδες σε κάθε θεµατική ενότητα

Τι ισχύει για αναπληρωτές και ωροµίσθιους
Σύµφωνα µε τη νέα νοµοθεσία η προϋπηρεσία που προσµετράται στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και ωροµισθίων ορίζεται ως εξής:
(1) στα δηµόσια σχολεία Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης, αρµοδιότητας του υπουργείου Παιδείας, (2) στα μουσικά Σχολεία, (3) στα Τµήµατα αθλητικών ∆ιευκολύνσεων, (4) στις Σχολικές μονάδες Ειδικής αγωγής, (5) στα Ναυτικά Λύκεια, (6) στα μεταλυκειακά Προπαρασκευαστικά Κέντρα, (7) στα ολοήµερα Σχολεία Πρωτοβάθµιας Εκπαίδευσης, (8) στα Εκκλησιαστικά Σχολεία, (9) στη Σιβιτανίδειο ∆ηµόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελµάτων, (10) σε θέσεις µονίµων εκπαιδευτικών πριν από την αποχώρησή τους, εφόσον έχει προσφερθεί µέχρι 31/8/2005, (11) για την εφαρµογή του προγράµµατος της ολυµπιακής Εκπαίδευσης, (12) για την εφαρµογή των προγραµµάτων ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής στήριξης, (13) στα Σχολεία ∆εύτερης Ευκαιρίας (Σ∆Ε)
(14) στα δηµόσια σχολεία Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης, που τελούν υπό τη διοικητική εποπτεία του αρµόδιου σε κάθε κράτος υπουργείου των χωρών-µελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης, µετά την ηµεροµηνία ένταξης των χωρών αυτών στην Ευρωπαϊκή Ενωση, µε την επιφύλαξη της διάταξης της παραγράφου 10 του άρθρου 8 του ν. 2817/2000 (ΦΕΚ 78/α’), (15) στις σχολές τουριστικής εκπαίδευσης ΤΕΕ του οργανισµού Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΤΕΚ), (16) στις σχολικές µονάδες του Εθνικού Ιδρύµατος απροσάρµοστων Παίδων Κρήτης, µετά την υπαγωγή τους στο υπουργείο Παιδείας, ∆ια Βίου μάθησης και Θρησκευµάτων µε τις διατάξεις του άρθρου 30 του ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199 α’), για την υλοποίηση προγραµµάτων για άτοµα µε ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ).
Προσµέτρηση των υπηρεσιών γίνεται,εφόσον η πρόσλη ψη έχει γίνει από: i)το υπουργείο Παιδείας, ∆ιά Βίου μάθησης και Θρησκευµάτων ή από τις Περιφερειακές ∆ιευθύνσεις Εκπαίδευσηςκαι ∆ιευθύνσεις Εκπαίδευσης,ii) τουςαρµόδιους φορείς κατά τις ισχύουσες διατάξεις για τα ολοήµερα Σχολεία και για την εφαρµογή των προγραµµάτων ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής στήριξης, iii) το υπουργείο Εµπορικής Ναυτιλίας, αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής για τα δηµόσια Ναυτικά Λύκεια, πριν από την υπαγωγή τους στο υπουργείο Παιδείας, ∆ιά Βίου μάθησης καιΘρησκευµάτων, iv) τη διοίκηση της Σιβιτανιδείου ∆ηµόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελµάτων, v) τη Γενική Γραµµατεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων και το Ινστιτούτο ∆ιαρκούς  Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι∆ΕΚΕ)
για τα Σχολεία ∆εύτερης Ευκαιρίας. Η προϋπηρεσίατων ωροµισθίων στα Σχολεία ∆εύτερης Ευκαιρίας υπολογίζεται µέχρι το ήµισυ του υποχρεωτικού ωραρίου του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού τουοικείου κλάδου, vi) φορείς των χωρών-µελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης, υπό την προϋπόθεση ότιη λειτουργία των σχολείων τελεί υπό τη διοικητική εποπτεία του αρµόδιου σε κάθε κράτος υπουργείου, vii) το υπουργείο Πολιτισµού και Τουρισµού για τα ΤΕΕ του ΟΤΕΚ. και viii) το υπουργείο Παιδείας, ∆ιά Βίου μάθησης για την υλοποίηση προγραµµάτων για ΑΜΕΑ στις σχολικές µονάδες του Εθνικού Ιδρύµατος απροσάρµοστων Παίδων Κρήτης.
Επιπλέον, οι αναπληρωτές και ωροµίσθιοι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στους κλάδους ΠΕ1 Θεολόγων, ΠΕ2 Φιλολόγων, ΠΕ3 μαθηµατικών, ΠΕ4 Φυσικών (όλες οι ειδικότητες), ΠΕ5 Γαλλικών, ΠΕ6 αγγλικών, ΠΕ7 Γερµανικών και ΠΕ11Φυσικής αγωγής και απασχολούνταν στα TEE μαθητείας α’ και Β’ κύκλου του οργανισµού απασχόλησης Εργατικού ∆υναµικού (ΟΑΕ∆), τα οποία αντικατέστησαν τις Σχολές μαθητείας του ΟΑΕ∆, εντάσσονται έπειτα από αίτησή τους στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών. οι ανωτέρω αποκτούν δικαίωµα διορισµού σε θέσεις µονίµων εκπαιδευτικών
inital.gr, tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ