Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Πρακτικές λύσεις για τις Δημοτικές εκλογές στο Δήμο Βοΐου - Προβληματισμοί ..( του Ανδ. Τσολακόπουλου)


Τσολακόπουλος Ανδρέας
Επίτιμος Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε.
Ηλεκτρολόγος, Μηχανολόγος, Μαθηματικός.

Πρακτικές λύσεις για τις Δημοτικές εκλογές.

Θα αναφερθούμε στο Δήμο ΒΟΪΟΥ του νομού ΚΟΖΑΝΗΣ, που όμως, τα ίδια ισχύουν και πανελλαδικά, τουλάχιστον για όσους Δήμους έχουν 27 μέλη Δημοτικά Συμβούλια (κι είναι πολλοί).


Α. Σχετικά με το μέγιστο δυνατό αριθμό των υποψηφίων:
Για κάθε συνδυασμό, ο μέγιστος αριθμός υποψηφίων είναι:

*Για το 27-μελές Κεντρικό Δημοτικό Συμβούλιο 43 (από 27).
(λάθος του νόμου όπου αναγράφεται 41, αναφερόμενος στο 150% του 27 και όχι στα επί μέρους).
Για τις Δημοτικές Ενότητες της Σιάτιστας από 9 υποψήφιοι (όσες οι έδρες) μέχρι 14 (1+50%), της Νεάπολης από 6 μέχρι 9, του Ασκίου από 6 μέχρι 9, του Τσοτιλίου από 5 μέχρι 8 και του Πενταλόφου από 1 μέχρι 3. Μέγιστο σύνολο 14+9+9+8+3=43.
Οι παραπάνω υποψήφιοι του Κεντρικού Δημοτικού Συμβουλίου είναι οι μόνοι που πληρώνουν παράβολο από 50 € ο καθένας. Οι υποψήφιοι Δήμαρχοι πληρώνουν παράβολο από 100 €.
Βασική απώλεια της απογραφής 2011, όπου ο πληθυσμός του Δήμου έπεσε κάτω από 20.000:
=Μείωση και του αριθμού των Αντιδημάρχων από 6 σε 5.

*Για τις 2 πενταμελείς Δημοτικές Κοινότητες, με πληθυσμό πάνω από 2.000, 12.
Ανά 3 έως 6 υποψήφιοι για κάθε μία από τις Δημοτικές Κοινότητες Σιάτιστας και Νεάπολης
(Αφού «κόβεται» η Γαλατινή, λόγω μείωσης του πληθυσμού της, κατά την απογραφή του 2011).

*Για τις 7 τριμελείς Τοπικές Κοινότητες, με πληθυσμό > 300 κατοίκων, 28.
Ανά 1 έως 4 υποψήφιοι στη Γαλατινή, Εράτυρα, Καλονέρι, Μικρόκαστρο, Παλαιόκαστρο-Δαφνερό, Πεντάλοφο, Τσοτύλι (όπου προστίθεται η Γαλατινή και «κόβονται» από Αυγερινό, Δαμασκηνιά, Δρυόβουνο, Πελεκάνο, Σισάνι, που μεταπίπτουν σε μονομελείς, λόγω μείωσης του πληθυσμού τους, κάτω από 300 κατοίκους).
*Για τις 50 μονομελείς Τοπικές Κοινότητες από 0 μέχρι 100 υποψήφιοι.
Ανά δυο το πολύ υποψήφιοι, σε κάθε μία.
(Σε 12 Τοπικές Κοινότητες ανήκουν 2 χωριά, σε μία 3 χωριά και σε άλλη μία Τοπική ανήκουν 4 χωριά, οπότε, τελικά, τα χωριά του ΒΟΙΟΥ είναι 67, που μαζί με τις «κωμοπόλεις» γίνονται 76!).
**Σύνολο μέγιστου αριθμού υποψηφίων 184, μαζί με τον υποψήφιο Δήμαρχο.
Για 5 συνδυασμούς, που συνήθως εμφανίζονται, ο μέγιστος αριθμός υποψηφίων είναι 920, από 980, που ήταν το 2010 (Περισσότεροι και από τα …επώνυμα των κατοίκων!).
Ο παραπάνω μεγάλος αριθμός έχει σοβαρές επιπτώσεις στην ποιότητα των υποψηφίων.
Χωρίς να υπολογίζουμε τη δυσκολία εξεύρεσης υποψηφίων και λόγω της ποσόστωσης, όπου το 1/3 τουλάχιστον των μελών των Συμβουλίων, πρέπει να προέρχεται από το κάθε φύλο.
Παρόλο που η ποσόστωση δεν αναφέρεται στο νόμο για τους εκπροσώπους των μονομελών τοπικών κοινοτήτων, παρά μόνον για τα Συμβούλια (Δημοτικά ή Τοπικά), μας την επέβαλαν το 2010!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Τη μονοεδρική του Πενταλόφου την καταλαμβάνει, έτσι κι αλλιώς, ο συνδυασμός του Δημάρχου, καθώς και μία τουλάχιστον από τις έδρες κάθε Ενότητας, ανεξάρτητα από τον αριθμό των ψήφων.
Κατά τα άλλα, οι έδρες κατανέμονται, αρχίζοντας από τον «τελευταίο» συνδυασμό, και από την Δημοτική (Εκλογική) Ενότητα (πρώην Δήμο), όπου έχει αυτός τα μεγαλύτερα υπόλοιπα κλπ.
Β. Σχετικά με τον ελάχιστο δυνατό αριθμό υποψηφίων:

*Για το 27-μελές Δημοτικό Συμβούλιο, συμμετοχή σε 3 τουλάχιστον, από τις 5 Δημοτικές  Ενότητες, από 12 μέχρι 21 υποψηφίους.
(Ανάλογα, για 3 από τις 5 Δημοτικές Ενότητες, όπου απαιτούνται για κάθε μία:
Για τη Δημοτική Ενότητα Σιάτιστας 9, Νεάπολης 6, Ασκίου 6, Τσοτιλίου 5, Πενταλόφου 1).
Το ελάχιστο (12) προκύπτει για υποψήφιους στις Δημοτικές Ενότητες Πενταλόφου (1), Τσοτιλίου (5) και Νεάπολης ή Ασκίου (6).

*Για τις 2 πενταμελείς Δημοτικές Κοινότητες, ελάχιστη απαιτούμενη συμμετοχή, τουλάχιστον στη μία με 3 υποψηφίους (Είτε στη Δημοτική Κοινότητα της Σιάτιστας ή Νεάπολης).

*Για τις 7 τριμελείς Τοπικές Κοινότητες, ελάχιστη απαιτούμενη συμμετοχή σε 2 από αυτές (=1/3) και από έναν υποψήφιο, δηλαδή με ελάχιστο 2 υποψήφιους.
(Ανά 1 υποψήφιο σε 2 από τις 7 τριμελείς Τοπικές Κοινότητες: Γαλατινής, Εράτυρας, Καλονερίου, Μικροκάστρου, Παλαιοκάστρου-Δαφνερού, Πενταλόφου, Τσοτυλίου).

*Για τις 45 μονομελείς Τοπικές Κοινότητες, δεν απαιτείται κανένας υποψήφιος.
**Σύνολο, επομένως, του ελάχιστου αριθμού υποψηφίων 17, εκτός του υποψήφιου Δημάρχου, που μπορεί και να μην προτείνεται, γιατί θεωρείται ο πρώτος εγγεγραμμένος.

Με άλλα λόγια, για να συμμετέχει ένας συνδυασμός στις Δημοτικές εκλογές, αρκούν 17 υποψήφιοι (σύζυγοι, γονείς, πεθερικά κλπ) και μπορεί να εκλέξει σύμβουλο, με ελάχιστες ψήφους!

Γενικά, για να είναι νόμιμος ένας συνδυασμός, πρέπει ο αριθμός των υποψηφίων:
1.*Να καλύπτει, με τουλάχιστον ισάριθμους υποψήφιους, το σύνολο των προβλεπόμενων εδρών σε 3 τουλάχιστον από τις 5 Δημοτικές Ενότητες (από τον πρώην Δήμο Ασκίου με 6 έως 9, Νεάπολης με 6 ως 9, Τσοτιλίου με 5 ως 8, Σιάτιστας με 9 ως 14 και Κοιν. Πενταλόφου με 1, ως 3).
2.*Να έχει 3 τουλάχιστον υποψηφίους (έως 6) σε κάθε μία και τουλάχιστον σε μία, από τις δύο πενταμελείς Δημοτικές Κοινότητες Σιάτιστας και Νεάπολης.
3.*Να έχει 1 τουλάχιστον υποψήφιο (έως 4), σε κάθε μία και τουλάχιστον σε δύο, από τις 7 Τριμελείς Τοπικές Κοινότητες.
Το εκλογικό μέτρο, στην περίπτωση που ο επιτυχών συνδυασμός προκύπτει από την Α΄ Κυριακή (από 50% μέχρι 60%), είναι περίπου 6%, «ανάλογα» με το υπερβάλλον ποσοστό..
Το εκλογικό μέτρο, στην περίπτωση που ο επιτυχών συνδυασμός προκύψει από τη Β΄ Κυριακή (συνηθισμένο φαινόμενο), είναι λίγο πιο πάνω από 7% (=100/14).
Μπορεί, όμως, ο τελευταίος συνδυασμός να κερδίσει έδρα και με ποσοστό μικρότερο του 1,5%!, και με ελάχιστα παράβολα 100+12χ50=700 € και επί πλέον τα έξοδα των ψηφοδελτίων κλπ.
Πρακτικά:
α. Αν ο Επιτυχών συνδυασμός προκύψει από την πρώτη Κυριακή:
Η παράταξη του Δημάρχου λαμβάνει 16 έδρες (60% των μελών).
(που αν το ποσοστό είναι μεγαλύτερο από 60%, αυξάνονται ανάλογα).
Οι υπόλοιπες παρατάξεις μοιράζονται τις υπόλοιπες 11 έδρες, αναλογικά, μεταξύ τους.
β. Αν ο Επιτυχών συνδυασμός προκύψει από τη δεύτερη Κυριακή, τότε, μοιράζονται αρχικά όλοι τις 14 πρώτες έδρες, ως εξής:
Πολλαπλασιάζουμε τα ποσοστά τους με το 0,14 και βρίσκουμε τις έδρες της Α΄ κατανομής, οπότε, στη Β΄ κατανομή συνεχίζουμε με τα μεγαλύτερα δεκαδικά υπόλοιπα του γινομένου κλπ.
Από τις υπόλοιπες 13 έδρες, παίρνει ο επιτυχών συνδυασμός τόσες, όσες του χρειάζονται για να συμπληρώσει τις 16 και τις υπόλοιπες καταλαμβάνει ο δεύτερος συνδυασμός.
Μιλάμε, πάντα για ποσοστά της Α΄ Κυριακής.
Άλλες λεπτομέρειες:

*Κατάθεση συνδυασμού στο Πρωτοδικείο:
Μέχρι τα μεσάνυχτα της Κυριακής του Θωμά, 27/4/2014.
Οι Δήμοι είναι ανοικτοί και όλη την προηγούμενη μέρα (μέχρι τα μεσάνυχτα) του Σαββάτου…
*Ο υποψήφιος Δήμαρχος να γεννήθηκε νωρίτερα από 17/5/1993.
*Ο υποψήφιος Σύμβουλος να γεννήθηκε μέχρι 17/5/1996 και μπορεί να είναι υποψήφιος σε οποιαδήποτε (μόνο σε μία, όμως) Δημοτική (Εκλογική) Ενότητα.
*Ο ψηφοφόρος να γεννήθηκε μέχρι 31/12/1996 (Μαθητής Γ΄ Λυκείου)..
Σταυροδοσία: Μέχρι 3 σταυρούς στους υποψήφιους της οικείας Δημοτικής Ενότητας, μέχρι 1 σταυρό σε μία από τις υπόλοιπες Δημοτικές Ενότητες και μέχρι 2 σταυρούς στην οικεία πενταμελή Δημοτική Κοινότητα (Νεάπολη-Σιάτιστα) ή έναν σταυρό στην οικεία Τριμελή, ή οικεία μονομελή Τοπική Κοινότητα.
*Οι ετεροδημότες ψηφίζουν στον οικείο Δήμο που είναι εγγεγραμμένοι.
Η προθεσμία μεταγραφής έληξε, εκτός από τους υποψήφιους, που λήγει στις 26/4/2014.

ΤΑ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ:

*Η παραμονή του απαιτούμενου ποσοστού του 50%, που μας ταλαιπωρεί διπλά, αντί του 42% της Α΄ Κυριακής, που συμβάλει στη συνένωση των συνδυασμών πριν από τις εκλογές.
Έτσι κι αλλιώς, οι Σύμβουλοι προκύπτουν από την ψηφοφορία της Α΄ Κυριακής.
Ακόμα και στις Εθνικές εκλογές το «όριο» είναι μικρότερο.
*Η μη πρόβλεψη του εκλογικού ορίου του 5%, με αποτέλεσμα να συμμετέχει στις επόμενες κατανομές, με τα υπόλοιπα, και ο συνδυασμός που δεν συμμετείχει στην Α κατανομή, ανεξάρτητα από τον αριθμό των ψήφων.
Κάποιος που έχει χρήματα (όχι και πολλά), εκμεταλλευόμενος το σύστημα, μπορεί «άνετα» να εκλεγεί, με «προσωπικό» συνδυασμό.
*Προβλέπεται, κακώς, ότι οι υποψήφιοι Δήμαρχοι των αποτυχόντων συνδυασμών, καταλαμβάνουν την έδρα, της Εκλογικής Ενότητας, όπου έχουν τις περισσότερες ψήφους, με αποτέλεσμα να εκλέγονται σύμβουλοι, του ίδιου συνδυασμού, με λιγότερες ψήφους.
Στο Δήμο ΒΟΙΟΥ, στις δημοτικές του 2010, δεν εξελέγη σύμβουλος υποψήφιος που πήρε τις περισσότερες ψήφους από όλους τους υποψήφιους όλων των συνδυασμών!, γιατί είχε την ατυχία να λάβει ο συνδυασμός του τις περισσότερες ψήφους στην Εκλογική του Ενότητα, που εάν ο ίδιος ο «αποτυχών» σύμβουλος π.χ. έπαιρνε προσωπικά (ή ο συνδυασμός του), λιγότερες ψήφους θα εκλέγονταν!
*Η ποσόστωση, επί τέλους είναι αναχρονιστική, δεσμευτική, ρατσιστική και αναξιοκρατική και πρέπει να καταργηθεί.
*Δεν προβλέπεται ο ορισμός Αντιδημάρχου, αντικειμενικά ικανού, από τη μειοψηφία.
*Ο κατακερματισμός των υποψηφίων σε πολλούς συνδυασμούς δε συμβάλει στην ομοψυχία των Δημοτών και στην αξιοκρατία, με αποτέλεσμα να έχουμε αναγκαστικές υποψηφιότητες, για να συμπληρωθεί ο αριθμός και να έχουμε ως αποτέλεσμα, πληθώρα ανεπαρκών συμβούλων, ενώ αποκλείονται οι ικανότεροι. Η ενιαία λίστα (ξεχωριστά, με υποψήφιους Δημάρχους και ξεχωριστά με Συμβούλους), η οποία έχει προταθεί, είναι μια από τις λύσεις του προβλήματος.
*Δεν μπορεί να κατανοηθεί, γιατί ο εκλεγείς Δήμαρχος να ελέγχει όλες τις πενταμελείς Δημοτικές Κοινότητες με τρία μέλη «δικά» του υποχρεωτικά (και φυσικά να εκλέγει, με φανερή ψηφοφορία, τον Πρόεδρο και τον Αντιπρόεδρο), ανεξάρτητα από τον αριθμό των ψήφων που έλαβε σε αυτές, και γιατί δεν ισχύει το ίδιο και στις Τριμελείς ή μονομελείς Τοπικές Κοινότητες. Γιατί το σκεπτικό είναι διαφορετικό;
*Σε όλα τα εκλογικά συστήματα ορίζεται ως εκλογικό μέτρο το πηλίκο του συνόλου των εγκύρων δια του αυξημένου αριθμού των εδρών κατά μία, ώστε, να μην έχουμε προβλήματα στις επόμενες κατανομές κλπ… κι απορεί κανείς πώς δεν το παραδέχονται οι «ειδικοί».
Το να κάνεις λάθη είναι φυσιολογικό, αλλά να μην τα παραδέχεσαι είναι τραγικό.
Στον προαναφερόμενο νόμο, το εκλογικό μέτρο ορίζεται (λανθασμένα) ως το πηλίκο, αυξημένο κατά μία μονάδα, των εγκύρων ψήφων δια του αριθμού των εδρών, που είναι δώρο άδωρο και χωρίς σημασία και μάλιστα κάνει και προσέγγιση του δεκαδικού της μίας ψήφου!, δείχνοντας την παντελή άγνοια του αντικειμένου από τους «επαΐοντες».
Άρθρα 32, 33 και 34 κι ενώ, διατυπώνεται το σωστό στο άρθρο 37 παράγραφος 1, εκ παραδρομής!, η ερμηνευτική εγκύκλιος 18, ούτε κι αυτό,  δεν το λαμβάνει υπόψη!..
*Το διαπραχθέν έγκλημα είναι διαρκές.
Ο νομός Κοζάνης, αναλογικά έχει τους λιγότερους Δήμους, έτσι αυθαίρετα και δικτατορικά, χωρίς διαβούλευση, με αποφάσεις των Αθηνών, για να γίνουν βασιλικότεροι του Βασιλέως, που ενώ η Ευρώπη ζήτησε βέβαια συγχωνεύσεις (από τότε άρχισε το μνημόνιο), αλλά πολύ λιγότερες.
Φυσικά, την ιστορική Επαρχία του Ενιαίου ΒΟΙΟΥ θα πρέπει να την διατηρήσουμε, με κάποιον τρόπο, έστω τυπικά, ως ομοσπονδία των Δήμων της περιοχής κλπ, αλλά αυτό είναι τοπικό ζήτημα.
Με τις συνενώσεις των δήμων, αποφάσισαν άλλοι για μας, χωρίς να μας ρωτήσουν και χωρίς να μας δώσουν σημασία ή να μας εξηγήσουν.
Ταλαιπωρείται ο κόσμος και πρώτα-πρώτα οι αιρετοί, να επικοινωνήσουν από το Δαφνερό και τα Νάματα, μέχρι τη Δαμασκηνιά και τον Πεντάλοφο, με τις τεράστιες αποστάσεις.
Έχασαν όλοι την ησυχία τους και βρήκαν κι άλλους μπελάδες.
Σε όλη την Ευρώπη οι δήμοι είναι πολύ μικρότεροι και ασύγκριτα περισσότεροι.
Στην Ελλάδα (σαν αιώνια πειραματόζωα), δημιουργήθηκαν μόνον 325 Δήμοι, για να γίνει ίσως το υπόδειγμα και στην υπόλοιπη Ευρώπη,
Σ’ ολόκληρη την Ευρώπη, πάντως, ο μέσος Δήμος έχει πληθυσμό 5.630 κατ. και έκταση 50 τ.χ.
Εδώ, το νομικό όριο τέθηκε στους 10.000 κατοίκους, αλλά κι αυτό δεν τηρήθηκε για το νομό μας και το Δήμο μας, που έπρεπε να έχει, έστω και με αυτά τα υψηλά όρια, διπλάσιο αριθμό Δήμων, αλλά και από το χαρακτηρισμό των δυσπρόσιτων και ορεινών περιοχών, ακόμη μεγαλύτερο!
Ο υπερμεγέθης Δήμος ΒΟΙΟΥ με τις μεγαλύτερες αποστάσεις είναι ο μεγαλύτερος, πανελλαδικά.
Έτσι, καταργήθηκαν υπηρεσίες, έμειναν ορφανά πολλά καινούργια κτίρια (Ι.Κ.Α., εφορίες, ειρηνοδικείο, κλπ).
Συγχωνεύτηκαν ακόμα και σχολεία, αλλά όπου κλείνει ένα σχολείο ανακύπτει ένα αναμορφωτήριο.
Μιλάμε για μια ετεροδιοίκηση, και όχι αυτοδιοίκηση, που δεν μπορεί να επιτελέσει τον κοινωνικό και αναπτυξιακό της ρόλο, ενάντια στον υπερσυγκεντρωτισμό.
Υ.Γ.: Έχουμε υποβάλει σχετικές προτάσεις (και περισσότερες) στον κ. Ραγκούση, που έκανε μερικές βελτιώσεις, ως παροράματα, αλλά όχι αρκετές και τώρα στον κ. Μιχελάκη και αναμένουμε.

ΤΟ… «ΠΟΛΙΤΙΚΟ» ΜΕΡΟΣ

Ο πληθυσμός του ΒΟΙΟΥ συρρικνώνεται και η τάση φυγής, μαζί με την υπογεννητικότητα καλπάζουν.
Μείναμε ελάχιστοι και δεν περισσεύει κανένας.
Ο πιο πετυχημένος Δήμαρχος θα είναι εκείνος που θα μονιάσει, επιτέλους, τον κόσμο του ΒΟΙΟΥ, τουλάχιστον σε πολλά που μας ενώνουν.
Ενώ κερδίζεται! ο Δήμος με ελάχιστη διαφορά ψήφων κι αυτό δηλώνει τη βούληση του λαού για συναίνεση, οι «νικητές» γυρίζουν την πλάτη στους «νικημένους» κι ενεργούν αλαζονικά..
Οι διαφορές στις πολιτικές ιδεολογίες, μεταξύ των πολιτών, έχουν, βέβαια, τη σημασία τους, αλλά μέχρι σε ένα σημείο.
Υπάρχει πάντα η προοδευτική άποψη των πραγμάτων, αλλά και η συντηρητική.
Λίγο-πολύ είναι συγκεχυμένη η κατάσταση και πολλοί είμαστε, αρκετές φορές, άλλοτε συντηρητικοί και άλλοτε προοδευτικοί.
Δεν έχουμε να χωρίσουμε πολλά ιδεολογικά, ως προς την επίλυση των βασικών Δημοτικών ζητημάτων.
Απλά, υπάρχουν κάποιες διαφορετικές ιδεολογικές θεωρήσεις, ή εκτιμήσεις, για θέματα αλληλεγγύης, κοινωνικής ευαισθησίας και δικαιοσύνης, καθώς και διαφορές στην οικονομική αντιμετώπιση, που αυτά μπορούν να συζητούνται ήρεμα και με επιχειρήματα και να καταλήγουμε δημοκρατικά πείθοντας ή πειθόμενοι, αλλά όχι να χανόμαστε στα βαθειά νερά...
Δεν μπορούμε π.χ. άμεσα να διαπληκτιζόμαστε σε γενικότερα εθνικά και άλλα θέματα, αν π.χ. θα παραμείνουμε στην Ο.Ν.Ε., πώς θα διαχειριστούμε την Α.Ο.Ζ., την υφαλοκρηπίδα κλπ, που βέβαια κι αυτά έχουν μεγάλη σημασία, αλλά που μπορούμε να εκτονωθούμε, έμμεσα κομματικά, μέσα από τις Ευρωεκλογές και τις Εθνικές εκλογές.
Προσωπικά χαιρετίζω το πολιτικό μείγμα των διαφόρων συνδυασμών, για να γίνονται και οι απαιτούμενες ιδεολογικές συνθέσεις, μέσα στον ίδιο το συνδυασμό, χωρίς όμως αυτό να το καπηλεύονται μερικοί μετά τις εκλογές, εκμεταλλευόμενοι το δήθεν ανεξάρτητο του συνδυασμού προεκλογικά, ως άλλοθι για την κατάληψη της εξουσίας και τη μικροκομματική σκοπιμότητα.
Η ανεξαρτησία να αφορά στην απομάκρυνση από τις κομματικές αγκυλώσεις, χωρίς βέβαια να αποκλείονται οι κομματικές «γνωριμίες», εκατέρωθεν και συντονισμένα, για την προώθηση λύσεων των Δημοτικών προβλημάτων.
Οι κομματικές αυτοδυναμίες φαίνεται να μας εγκαταλείπουν οριστικά και ωριμάζουν οι συνθήκες να θεσπιστεί η απλή αναλογική, όπου θα αποφασίζει δημοκρατικά το ανεξάρτητο Δημοτικό Συμβούλιο, για τις απαιτούμενες ενέργειες, κάθε φορά και να μην στηρίζονται οι αποφάσεις στην πειθαρχία και την επιρροή του ενός Δημάρχου.
Πλατιάσαμε αρκετά, αλλά το κάνουμε για όσους προβληματίζονται πραγματικά.
Αναμένεται και η αυστηρή κριτική των αναγνωστών με τις αντίθετες απόψεις, που αλίμονο αν δεν υπάρχουν και είναι καλοδεχούμενες.
Ευχαριστώ.



Έδρα:Σιάτιστα. Ιστορική ¨Εδρα: Νεάπολη)
18.386
43
Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΙΣΜΩΝ ΔΗΜΟΥ ΒΟΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
Πληθυσμός
Σύμβουλοι
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΣΚΙΟΥ
4.002
   9
Τριμελής Τοπική Κοινότητα Γαλατινής
1.795
       4
Τριμελής Τοπική Κοινότητα Εράτυρας
1.097
       4
Τριμελής Τοπική Κοινότητα Καλονερίου
483
       4
Τοπική Κοινότητα Ναμάτων
104
             2
Τοπική Κοινότητα Πελεκάνου
269
             2
Τοπική Κοινότητα Σισανίου
254
             2
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
4.100
    9
Πενταμελής Δημοτική Κοινότητα Νεάπολης
2.323
    6
Μελιδόνι
38
Νεάπολη
2.285
Τοπική Κοιν. Αηδονοχωρίου (45)-Καλλιστρατίου (44)
89
             2
Τοπική Κοινότητα Αλιάκμονος
231
             2
Τοπική Κοινότητα Αξιόκαστρου (36)-Κλήματος (97)
133
             2
Τοπική Κοινότητα Ασπρούλας (76)-Κρυονερίου (46)
122
             2
Τοπική Κοινότητα Βελανιδιάς (79)-Στέρνας (30)
109
             2
Τοπική Κοινότητα Δρυόβουνου
251
             2
Τοπική Κοινότητα Λευκοθέας
20
             2
Τοπική Κοινότητα Μεσόλογγου
40
             2
Τοπική Κοινότητα Μολόχας
132
             2
Τοπική Κοινότητα Πεπονιάς
70
             2
Τοπική Κοινότητα Περιστέρας
22
             2
Τοπική Κοινότητα Πλατανιάς
93
             2
Τοπική Κοινότητα Πολύλακκου
29
             2
Τοπική Κοινότητα Πυλωρίου
57
             2
Τοπική Κοινότητα Σήμαντρου
38
             2
Τοπική Κοινότητα Σκαλοχωρίου
102
             2
Τοπική Κοινότητα Τραπεζίτσας (77)-Παναρέτης (22)
99
             2
Τοπική Κοινότητα Χειμερινού
50
             2
Τοπική Κοινότητα Χορηγού
90
             2
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΥ
620
  3
Τριμελής Τοπική Κοινότητα Πενταλόφου
446
       4
Τοπική Κοινότητα Αγίας Σωτήρας
28
             2
Τοπική Κοινότητα Βυθού
122
             2
Τοπική Κοινότητα Δίλοφου
24
             2
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ
6.247
14
Πενταμελής Δημοτική Κοινότητα Σιάτιστας
5.490
    6
Τριμελής Τοπική Κοινότητα Μικρόκαστρου
446
       4
Μικρόκαστρο
420
Μονή Κοίμησης της Θεοτόκου Μικρόκαστρου
26
Τριμελής Τοπική Κοινότητα Παλαιόκαστρου
311
       4
Δαφνερό
72
Παλαιόκαστρο
239
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΣΟΤΥΛΙΟΥ
3.417
   8
Τριμελής Τοπική Κοινότητα Τσοτυλίου
1545
       4
Τοπική Κοινότητα Αγιάσματος (3)-Αγ.Θεοδώρου 34)-……………………..Αχλαδέας (12)-Κοιλαδίου (3)
52
             2
Τοπική Κοινότητα Αγίων Αναργύρων
37
             2
Τοπική Κοινότητα Ανθούσας (30)-Τριάδας (12)
42
             2
Τοπική Κοινότητα Ανθοχωρίου (98)-Φυτωκίου (38)
136
             2
Τοπική Κοινότητα Αυγερινού
236
             2
Τοπική Κοινότητα Βουχωρίνας
35
             2
Τοπική Κοινότητα Βροντής (123)-Απιδέας (33)-…………………….Λευκαδίου (22)
178
             2
Τοπική Κοινότητα Δαμασκηνιάς
152
             2
Τοπική Κοινότητα Δάφνης
31
             2
Τοπική Κοινότητα Διχείμαρρου
50
             2
Τοπική Κοινότητα Δραγασιάς
50
             2
Τοπική Κοινότητα Ζώνης
63
             2
Τοπική Κοινότητα Κλεισώρειας
44
             2
Τοπική Κοινότητα Κορυφής
70
             2
Τοπική Κοινότητα Κριμηνίου
45
             2
Τοπική Κοινότητα Λικνάδων (16)-Λεύκης (11)
27
             2
Τοπική Κοινότητα Λούβρης
51
             2
Τοπική Κοινότητα Λουκομίου
47
             2
Τοπική Κοινότητα Μόρφης
74
             2
Τοπική Κοινότητα Ομαλής (63)-Γλυκοκερασιάς (35)
98
             2
Τοπική Κοινότητα Πλακίδας
10
             2
Τοπική Κοινότητα Πολυκάστανου
120
             2
Τοπική Κοινότητα Ροδοχωρίου
52
             2
Τοπική Κοινότητα Σταυροδρομίου
70
             2
Τοπική Κοινότητα Χρυσαυγής
102
             2
ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΟΨ. ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
43
ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΟΨ. ΠΕΝΤ. ΔΗΜ. ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
12
ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΟΨ. ΤΡΙΜ. ΤΟΠ. ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
28
ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΟΨ. ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
100
ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
183


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ